Annie

fredag
 
Den här veckan har varit seg och därför känns det så fruktansvärt skönt att det är helg nu!
Hade tänkt fira det med en utgång, men det blidde inte så den här gången utan körde på klassisk myskväll med god mat och sånt istället. Inte helt fel det heller. Men så är jag ju också en sån som älskar såna kvällar ♥
 
Hade också tänkt ta mig ut och fotografera fina hösten lite idag men tiden drog iväg och sen var det för mörkt för att gå ut och fota. Det blir mörkt så snabbt nu...
 
Imorn har jag iallafall planer som är lite svårare att skjuta upp (vilket jag inte skulle vilja göra heller). Ska nämligen iväg till skolan på morgonen och sjunga lite med skolkören på Öppet hus under förmiddagen/lunchen och efter det så ska jag hem för att få besök av ett trevligt gäng, däribland Julia! (blev lite lång mening kände jag nu).
Så det här blir nog en bra helg. +
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress