Annie

california dreaming
Santa Barbara City College
Jag och Louise
 
Vet inte hur mycket jag nämnt, om ens något (?), att jag ska åka till Kalifornien efter studenten.
Är så sjukt taggad och hela mina dagar spenderas i princip med att söka runt efter olika boenden,
kolla vilka kurser som finns, läsa om hur staden är (Santa Barbara, dit jag ska!), förbereda allt som ska
göras i ansökan osvosvosv.. 
Nu känner jag iallafall att jag måste skriva av mig lite för jag vill bara skrika av glädje, nervositet, spänning och tusen andra känslor! Den här resan kommer vara en så stor grej i mitt liv, allt kommer vara så nytt.
Nytt land, nytt folk, nytt boende, första flytten hemifrån, nytt språk... ja herregud.
 
Tyckte att bilderna ovan passade till texten, för det är typ så jag känner! 
 
 
Karin

Hej! :) hittade din blogg genom en kommentar på en annan blogg. Jag ska också till santa barbara i höst. Nu kanske du redan fixat boende men annars letar jag någon att leta lägenhet ihop med eller bara någon att möta upp eller bolla idéer med typ. Hör av dig :) [email protected] är min mailadress.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress