Annie

Första dagen
 
Nu är jag hemma från min första dag på college och det känns riktigt bra!
Jag hade bara två danskurser på schemat och det var samma lärare på båda kurserna vilket gjorde att jag bara behövde gå på en av lektionerna då han tänkte ha samma genomgång på dem båda. Så inget dansande idag, men på onsdag börjar det på riktigt! SÅ taggad, läraren verkade så himla bra också!
Han sa däremot på en gång att om man inte var van att dansa så rekommenderade han starkt att man skulle skippa den dansklassen. Jag frågade honom om han trodde att jag skulle klara av kursen även om jag aldrig dansat varken modern dans eller balett där man får lära sig alla danstermer och han svarade att eftersom jag dansat liknande danser förut och kan vissa termer så borde det räcka att plugga in allt sånt som lite hemläxa bara. Men jag ska komma på onsdag och testa först, känna in vilken nivå det är på (:
 
Resten av dagen gick åt till att registrera mig till skolans gym, där jag också har en kurs. Life Fitness heter den och den ger tillgång till skolans gym vilket är super! Man måste dock träna ett visst antal timmar per månad för att bli godkänd men det ska inte vara några problem hoppas jag!
 
och ja, jag har färgat håret brandrött. Det var inte direkt meningen att bli så rött menemene.. Får i alla fall höra positiva kommentarer av okända människor rätt ofta & jag trivs ändå i det så (det är inte så vanligt med rött hår här).
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress