Annie

TGIF
Thank God it´s friday, eller vad säger ni?
Den här helgen kommer dock svischa förbi så himla snabbt att jag knappt kommer märka det. Ska nämligen till stockholm med familjen imorgon, se Jesus Christ Superstar och sen övernatta på hotell. Men det kan man väl inte direkt klaga på ++++
Något annat som man inte heller kan klaga på är att det bara är 21 dagar kvar till lov. Och med lovet menas studentkryssning! #längtar
 
Idag drog jag och Louise upp på Hindersmässan ett tag och "provsmakade" godis samt köpte varsin munk efter den enstaka lektionen vi hade idag. Bara för att. Det hör ju till liksom, sen är det ju svingott också.
Sen gick jag faktiskt ut och fotade för en gångs skull. Också bara för att. Kände att det var dags liksom!
 
Finns säkert massa annat som jag skulle kunna nämna här, men för tillfället är jag för trög för att tänka tillbaka vad som hänt eller ska hända så jag avslutar med att ladda upp några snabba foton som jag tog idag.


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress