Annie

överaskningar
 
Uppdatering på tisdagsinlägget + dagens händelser.
Så, efter att jag skrivit inlägget igår fortsatte kvällen med ett besök av en fin kille som hade med sig fina blommor till mig. En helt vanlig onsdagskväll, det är sånt som bara händer här! Fick dem av Kenny som är nära vän med mina roommates och pluggar samma klasser som Nicole och Bianca. Väldigt gulligt var det i allafall och jag blev väldigt glad!
 
Något annat som jag missade att skriva var att jag fick ett paket av kära familjen med svenskt godis!! wunderbart, tack fina ni! Kan ju också nämna, i och med översta bilden, att jag gjorde bananpannkakor till frukost samma dag haha. Om ni var intresserade eller så (:
 
Och idag då. Har inte så mycket att skriva eftersom det inte hänt så mycket: gick till skolan, stannade och åt lunch med en kille i min grafklass, åkte hem, låg vid poolen någon timma och resten av tiden har jag bara tagit det lungt, duschat, kollat på PPL avsnittet och lite plugg!
Helt sjukt att det redan är fredag imorgon igen. galet.
 
 
 
Johanna

Vad fina blommorna var! Kram från andra sidan USA :)

Svar: Ja, visst är dem? Kramis, hoppas du har det bra där borta! :)
Annie Ekblom

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress