Annie

this weekend
 
Jag har ju redan berättat lite om helgen som var, att jag hade dansshow och genrep osv men förutom det så hann jag med lite annat också! Många matdejter bland annat. I princip hela fredagen och lördagen spenderades backstage men lördag kväll gick jag ändå ut. Träffade nytt folk och hade väldigt kul!
Söndagen blev en slappardag ute i solen. Först poolhäng och sen bargeque med Bianca och Scotty (hennes pojkvän). Fösökte mig på lite plugg också men det blev inte så mycket av det..
Vaknade upp sjuk på söndagen också och nu har det blivit värre. Skippade min älskade dansklass idag och åkte hem mellan mina lektioner för att vila. Slutade med att jag sov i nästan tre timmar i sträck, vaknade 20 minuter innan jag var tvungen att åka tillbaka till skolan. Hatar förskylningar.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress