Annie

tågresa
 
Sitter nu på tåget mot Santa Barbara, har tio timmar framöver att spendera innan jag är framme. Två och en
halv vecka spenderade jag alltså med Griffin och hans familj i Walnut Creek, en förort till San Francisco. Har verkligen trivts extremt bra, tycker om det stället och människorna där. Är ändå taggad på att komma tillbaka till Santa Barbara, mitt andra hem. Tillbaka till vännerna och skolan och vardagen som jag haft det senaste året. Nytt för denna termin dock är boendet! Kommer efter mycket fram och tillbaka-funderande antagligen att bo tillsammans med Griffin. Har ännu inte allt klart men förhoppningsvis löser det sig så snart som möjligt. Tills dess bor jag kvar på samma ställe som förra terminen!
 
De senaste dagarna i Walnut Creek har varit väldigt bra och roliga. Har besökt SF ännu en gång, gått på ett "Experiment-Upptäckarmuseum", Exploritorium, varit på bio (If I stay), middag med hans familj, spelkväll med kompisar och ätit god mat!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress