Annie

empty city
 
 
Hej hå. Sitter för tillfället på stadsbiblioteket i Santa Barbara med min dator då jag inte 
har något riktigt hem nu i några dagar. Jag har min lägenhet men den är helt tom och urstädad, ska lämna tillbaka nycklarna imorgon. Griffin blev upphämtad av sin pappa igår och körde upp till San Francisco där hans flyg till
Sverige avgick idag för någon timme sen. Två dagars skillnad på anländning pga. mycket billigare resa för honom, så han får bo med min familj i två dagar själv innan jag kommer haha!
Känns tomt utan lägenhet och utan honom som jag spenderat varenda dag med den här terminen. Dessutom lämnar mina vänner SB före mig, lyckligtvis kunde jag slagga hos Estelle i två nätter innan hon flyger ut! Sista natten är fortfarande ett mysterium vart jag ska ta vägen men det löser sig då.
 
Slut på allt neggo nu dock. Var på en helt sjukt bra massage idag, 60 minuter helkropp, och nu känner jag mig lite som en ny människa. Behövde bli av med all spänning och sjuklighet i kroppen. Inte för att massagen botade förskylningen jag dras med för tillfället men det kändes definitivt bättre efteråt. Strollade sen runt inne på hälsoaffären som befann sig mittemot massage stället och plockade åt mig lite smått och gott mot förskylningen.
 
Längtar så galet mycket till Svergie just nu. Julafton, vänner, familj, släkt, julmat, nyår.. Saknar allt förutom kylan. Och om tre dagar får jag uppleva det! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress