Annie

weekend
 
Ännu en vecka förbi, denna har gått betydligt mycket snabbare än den förra. Beror såklart på skolan! Är redan lite småstressad över alla uppgifter jag har att göra, hade förväntat mig en lugn första vecka men nej. Jag älskar iallafall mina klasser än så länge och alla lärare verkar superbra!
Denna terminen tar jag Photo II, Personality Psychology, Biology, Advanced Jazz dance, Dance Concert class och Life Fitness (gym-klass). Går i skolan från måndag-torsdag så varje fredag kommer jag vara ledig, sjukt skönt!
 
Förutom skola så har jag också träffat både gammalt och nytt folk, lunchat med vänner, shoppat lite mer smink, varit på den bästa massagen i mitt liv, gått ut och dansat, fotat och lite sådant.
 
Idag ska jag fota lite mer, ska träffa Charlotte och utforska en park nära stranden downtown. Hoppas på några bra bilder därifrån! Annars är resten av helgen oplanerad, får se vad som händer!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress