Annie

a walk on the beach
 
 
Idag vaknade jag upp runt 11-tiden och kände mig fortfarande sjukt trött, antar att lite jetlag kan vara anledningen.. Gick i alla fall upp och insåg ganska snabbt att det var molningt ute, vilket gjorde mig ännu tröttare (även om jag inte borde få klaga). Pratade med Nicole som sa att hon inte ens kom ihåg senast det var molning eller regnigt. Typiskt.
Men drog på mig joggingskorna och gick ut och gick i alla fall. Ville se stranden så gick dit och njöt av att bara kunna vara utomhus i hoodie och tights ändå. Gick i ytterligare 1.5 timma innan jag gick hem igen och lagade i ordning en lyxsallad till mig själv. 
Det känns ändå att man är långt hemifrån nu, lite ensamt i vissa stunder. Speciellt nu innan alla andra studenter kommit tillbaka från jullovet. Men det kommer nog bli bättre snart så fort skolan börjar!
 
Nu ska jag färga mitt hår och senare ikväll måste jag åka in till skolan eftersom min dansklass börjar idag. Wie!
 
 
jen

Hej Annie! tänkte bara fråga lite om din flytt till usa, är lite sugen på samma sak och undrar vilken skola du går på, var du hittade den, skulle vara snällt om du ville länka! kram! :)

Svar: Hej Jen! Jag går på Santa Barbara City College i Kalifornien som jag hittade genom att helt enkelt söka runt efter skolor i Kalifornien. Jag valde den skolan för att den verkade väldigt bra och för att det var en av de billiaste i USA. Ångrar inte en sekund att jag åkte hit - tvärtom! Det är det bästa val jag gjort och både skolan, folket och staden här är helt underbart!! Skolans website har du här: sbcc.edu
Annie Ekblom

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress