Annie

första veckan
 
Nu har jag varit här i lite mer än en vecka och jag kan inte bestämma mig för om det gått fort eller inte. 
Faktum är att veckan kändes rätt lång, troligtvis för att jag mest strosade runt under dagarna eller låg
vid poolen. Känns bra att skolan har börjar nu igen, fyller dagarna med saker att göra!
 
Börjar väl skriva lite om förra veckan & går sen vidare mot dagens datum.
 
Onsdag: Bjöd över Isa och hennes nya roommate Michaela till poolen här så vi badade och solade
så länge vi orkade, sen åkte jag downtown och träffade Mimmi en stund. På kvällen sen åkte jag
in till skolan och hade dansklass igen (älskar den!!!) och blev sen upphämtad av Nicole för att åka
och hämta Bianca som skulle komma hem den kvällen! Känns så skönt att alla fyra är tillbaka igen!
 
Torsdag: Solade lite under dagen & åkte sen och träffade Charlotte downtown för att gå till mitt
älskade och saknade Yogurtland. Några timmar senare tog jag bussen hem till Johanna och
hade middag och filmkväll med henne och Emelie. Supermysigt!
 
Fredag: Vaknade upp hyfsat tidigt för att gå ner downtown med Johanna och sätta oss
på ett café och käka frukost (som vi pratat om i evigheter) och även skriva en bucketlist (som
vi pratat ännu längre om att göra). Efter det strosade vi mest omkring i stan och upptäckte lite
nya ställen som vi inte varit på och betedde oss lite så som bara vi kan göra hehe
På kvällen hade jag dans igen så det blev inte så mycket mer än så!
 
Helgen: Lördagen kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde på, står helt still just nu. Kvällen kommer jag
ihåg i alla fall, då åkte jag in till IV och träffade alla svenska vänner igen och hade en bra kväll!
Söndagen var en riktigt pruduktiv dag - åkte runt med Bianca och handlade saker till hemmet som behövdes,
handlade skolprylar, tvättade hennes bil, åkte och handlade mat, städade huset & gjorde mig allmänt
redo för skolan!
 
Måndag (första skoldagen): Var lagom skönt att vakna upp vid 06 igen men det kommer jag nog
in i snart igen förhoppningsvis. Hela dagen var väldigt bra i sammanfattning, även fast jag var
klantig nog att glömma några saker och även upptäcka att mina träningskläder och skor blivit
bort-donerade eftersom jag glömde dem i mitt träningsskåp förra terminen..
Känns bra att vara i gång i skolan igen iallafall!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress