Annie

en söndagskväll
 
I söndags åkte jag och Griffin downtown för att kolla på en lägenhet (igen, ingen tur med boende än så länge), sen mötte vi upp Mimmi och Estelle på stranden för att spela beach volleyball. Jag och Estelle tar Beach Volleyball-klassen tillsammans och har bestämt att vi ska försöka öva så mycket som möjligt på helgerna (för skojs skull och för att vi suger). Stannade kvar ett bra tag på stranden fram till solnedgången, så himla fint. Gick sen till state street och käkade sushi, bra avslut på veckan.
 
Nu är det ny vecka igen och den har startat väldigt bra. Keramik och dans var på skolschemat idag och när jag kom hem så blev jag senare bemött av en fin pojkvän med blommor och reese's till mig. Kan inte klaga.
 
Vet att uppdaterandet har varit segt från min sida på senaste.. Ska försöka tänka på det och ta mer tid till det!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress