Annie

it's been a while
 
Nu har jag lite tid över äntligen så jag kan passa på att använda den tiden till att uppdatera er hemma lite grann. Nu har jag varit i Santa Barbara i tre veckor och jag älskar varje dag här. Känns som hemma och jag vill inte tänka på dagen då jag måste lämna. 
Skolan går väldigt bra, jag älskar mina kurser även om de gör mitt liv rätt stressigt just nu. Jobbar också 14.5 timmar varje vecka på hälsokontoret i skolan också så all min fritid unde veckan går till att plugga för att hänga med i schemat i princip. Helgerna försöker jag ha mestadels lediga så jag inte behöver sitta inne hela dagen.
 
Just nu pågår ett stort event i Santa Barbara: Santa Barbara Film Festival. Det är sjukt stort här och kända skådespelare från LA kommer hit på Intervjuer och de visar 100tals olika filmer och allt är väldigt kul. Har varit på två event än så länge och ska på mitt tredje idag. Eftersom jag har kompisar som jobbar och tar en kurs i denna festival så får jag biljetter gratis också :)
 
Förövrigt så är jag väldigt nöjd med livet just nu. Allt rullar på och känns väldigt bra. Våren är alltid den bästa tiden på året och speciellt här när solen är framme varje dag.
 
Kommer försöka uppdatera lite mer nu framöver och komma ihåg att ta massa bilder. Puss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress