Annie

BACK IN THE US
 
Är för tillfället San Francisco-området hemma hos Griffins familj och har sovit här en natt redan. Vi kom fram till San Fransisco Airport igår kväll och stannar i en natt till innan vi åker ner mot Santa Barbara.
Som vanligt så hade jag problem med min flygning. Jag och Griffin åkte olika flyg tillbaka och mitt flyg skulle gå en timma tidigare än hans samt komma fram tre timmar innan honom. Det slutade med att han fick vänta i över en timma på mig istället. Såklart så var mitt första flyg försenat vilket gjorde att jag missade mitt connection flight och blev ombokad till ett nytt (som också var försenat). Hur som helst så har vi båda kommit fram nu iallafall och det känns hur bra som helst. Gick ut på en hikingrunda för mig själv tidigare idag och fick ta av mig tröjan för att det blev för varmt. Underbart.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress