Annie

Summer's coming
 
Äntligen kan jag få använda mina klänningar, shorts och kjolar igen! Det har varit rätt "kallt" i Santa Barbara sen jag kom hit efter julen i Sverige men nu börjar temperaturen stiga. Det gör mig lycklig. Nu måste jag bara få lite färg också, det vore extra bra.
 
Hur allt ser ut just nu är att jag och Griffin bor ensamma i lägenheten igen. Estelle flyttade till ett eget ställe igår som passade henne bättre. Att bo tre personer i en 1 bedroom apartment har varit lite kämpigt och kanske inte så ideallt. Det blir nog bättre för oss alla såhär istället!
 
Förutom det så känns det mesta som att det flyter på bra. Blir livrädd på tanken att det är mindre än två månader kvar tills min flygbiljett till sverige tar mig hem igen så försöker att inte tänka på det. Eftersom det är sista terminen nu så försöker jag utnyttja tiden så mycket som möjligt och upptäcka mer delar av Santa Barbara där jag inte varit så mycket. Exempel idag: jag och Estelle tog oss till den rika delen av staden (Montecito) och gick runt där i några timmar vilket var väldigt trevligt!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress