Annie

a little bit of that, a little bit of this
 
Nu är vi nästan inne på nedräkningen. Om jag skulle ha något sådant vill säga. Vilket jag inte har. Det är läskigt nog att veta att jag lämnar Santa Barbara snart, mer detaljer än så behövs inte. Senaste tiden har varit så jäkla bra. Det är himla kul att vara 21 måste jag erkänna. Barerna och nattlivet är så mycket bättre här än i Örebro, vilket i princip är det enda stället jag testat förutom här. Folk är så sjukligt trevliga och öppna så det är väldigt lätt att skaffa vänner också. I allafall temporärt haha.
 
Ikväll ska jag ut på middag med mina underbara vänner och jag ser fram emot det. Favoritresturangen är destinationen vilket gör det hela ännu bättre. Puss på er alla där hemma, saknar er!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress