Annie

Min födelsedag

Nuu kommer det inlägget som jag försökt ladda upp sen 28 april, min födelsedag. Jag hade redan skrivit ett inlägg som jag bara väntade på att kunna ladda upp men av någon anledning så försvann det. So here we go once more:

Jag kan på en gång säga att min 22års dag kommer att vara en väldigt minnesvärd sådan. Det var en så himla perfekt dag & alla var så otroligt generösa och snälla. 
Dagen startade med en god bananpannkaka & riktigt kaffe med mjölk (inte vanligt här) som Lollo bjöd på. Efter det mötte vi upp gruppen som vi skulle på adventure trip till Kawasan Falls med. Vi bokade trippen dagen innan tillsammans med de svenska killarna som vi lärde känna i Thailand. I Kawasan falls vandrade vi genom vattenforsar, hoppade från klippor, klättrade på stenar och fick se helt sjukt fint turkost vatten överallt. Hela den upplevelsen kommer nog vara en av de bästa på resan faktiskt.
Sen avslutades trippen med en BBQ på stranden med supergod nygrillad mat.

När Lollo och jag kom tillbaka till hotellet (vi checkade in på riktigt resort denna dag) hade vi turen att få se den finaste solnedgången någonsin. Efter det mötte vi upp de svenska killarna igen och deras tyska kompisar som bjöd oss på riktigt god middag. Därefter tog vi oss till en bar och hade så jäkla roligt hela kvällen. Barpersonalen var supergullig och gav mig en efterrätt med tända ljus och en tallrik med chilipommes för att jag fyllde år. Även hela gänget jag hängde med var supergulliga när de sjöng happy birthday minst 3 gånger under kvällen/natten.

Gulddag.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress