Annie

Gala dinner
 
Förra helgen var jag på bal med HINT och massvis med andra "teknologer". HI TECH hade nämligen 30 års jubileum och firade det med en galamiddag. Maten, drycken, sällskapet och dansen var sjukt bra och jag hade en riktigt bra kväll!
 
Denna helgen har jag haft genrep med dansgruppen inför skolmusikalen som började idag (tisdag) och har samtidigt försökt hinna med att arbeta på skolprojekt som ska in denna vecka. Med andra ord har jag inte haft många lediga stunder de senaste två veckorna. Men det är så jag vill ha det om jag får bestämma! Då blir det extra skönt att ta jullov senare!
 
 
---
 
Last weekend I went to a Gala with HINT and a bunch of other engineers from school. HI TECH had their 30th anniversary and celebrated that with a Gala dinner. The food, drinks, people and dancing was all amazing and I had such a nice night!
 
This weekend I've been rehearsing with my dancegroup for the school musical that started today (tuesday) and I've also tried to finish school projects that are due this week. In other words, I've not had much time to relax the last two weeks. But that's how I like it! The christmas break will be very welcoming when it comes this way!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress