Annie

A bunch of stuff
 
Dessa bilder var planerade att läggas up ca en månad sedan.. Men bättre sent än aldrig! Mina fina örebroare (både vänner & föräldrar) kom hit och hälsade på under påsken. Hur härligt som helst! 
 
These pictures were supposed to be uploaded about a month ago.. But better late then never! My lovely örebroare (both friends and parents) came to visit me during the Easter weekend which was a lot of fun!
 
 
 
Sista lediga dagen under påskhelgen stod jag på Elmiamässan med JU Solar Team och visade upp gamla solbilarna samt pratade om nya bilen Solveig!
 
The last day of Easter I promoted JU Solar Team at Elmia Car Show. We had with us the old cars to show and talked with people about our new car, Solveig!
 
 
Jag och tre andra hint-medlemmar planerade dagen Go Exchange i flera veckor innan den äntligen blev av. Det blev en success och kändes väldigt skönt.
 
Me and three other hint-members had planned the day Go Exchange for weeks until it finally happened. It became a success luckily.
 
 
 
Ett annat event med JU Solar Team var vår vårlunch som vi anordnade åt våra sponsorer. Katalogen som jag jobbat på under en längre tid hann precis bli klar i tid så att sponsorerna kunde få varsin katalog med sig hem!
 
Another event with JU Solar Team was our Spring lunch for all the sponsors. I had time to finish the cataloge that I had been working on for a long time right on time so that we could give out them to our sponsors!
 
 
När HV71 vann ishockeyn firade hela Jönköping och även jag.
 
When HV71 won the Ice Hockey game the whole city of Jönköping started celebrating, and so did I.
 
 
 
En helg tillägnad fadderutbildning i Vidablick med alla andra huvudfaddrar från de andra skolorna har jag också hunnit med. På natten fick vi även testa på att gå höghöjdsbanorna vilket jag utmanade mig själv att testa. Benen skakade värre än någonsin men jag tog mig tillsist igenom banan!
 
A whole weekend for fadder education in Vidablick with all the other head fadders from the other schools at the university is also something I've done. At night we had the chance to try high height climbing which I did. My legs were shaking like crazy but at least I managed to get thought the challenge.
 
 
Denna vecka är det HI SLAGET vilket är en tredagarsturnering som HIKE anordnar. Vi i HINT har ställt upp som tävlande lag. Dagens aktivitet var spökboll vilket gick sådäääär men vi återhämtar oss och kör bättre de andra dagarna istället!
 
This week it's the HI BATTLE which is a three day tournament which HIKE organizes. HINT is competing in the competition and today's event was dodge ball. Unfortunately it didn't go too well but we're hoping for better chances tomorrow instead!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress