Annie

Slutet av oktober
 
Kort sammanfattning från dagarna sen i lördags:
 
Söndag: Blev trots allt ingen pluggdag. Åkte ner downtown och satte mig på starbucks med en iste och skypade med en saknad Lovisa, pratade med en annan saknad vän, Johanna (som befann sig i Chicago just då) och mötte sen upp Daniella och Charlotte för att leta reda på Halloweenkostym! Slutade med att jag köpte svarta änglavingar och gloria = black angel! Innan jag åkte hem gick vi till yogurtland och unnade oss en froyo. Kommer inte ihåg så mycket från resten av den dagen så förmodligen gjorde jag inte så mycket mer..
 
Måndag: Dansklass, äntligen! Vi dansade till Michael Jacksons Halloween-Thriller sång och det var sjukt kul. Sen träffade jag Johanna en kortis innan jag åkte hem och pluggade.
 
Tisdag: Skola, håltimma, tvätta kläder, skola, plugg och så avslutades kvällen med filmväll tsm med Bianca och Kenny! Memento såg vi - förvirrande film haha. Inte världens bästa, men helt ok!
 
Nu ska jag dra till skolan och dansaaaa, ciao!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress