Annie

American thanksgiving
 
Befinner mig just nu uppe i San Francisco området tillsammans med Griffin och hans familj. Vi åkte upp hit i onsdags för att fira thanksgiving och kommer stanna här till söndag (5 dagar totalt). Thanksgiving var igår och jag var taggad på att fira det på ett riktigt amerikanskt vis. Förra året firade jag med mest internationella vänner hemma i min lägenhet så i år var det kul att få vara med i ett familjefirande! Vad har jag att säga om det då? Jag älskart. Maten var så sjukt god (måste erkänna att den slår julmat..) och jag hade en riktigt trevlig dag med tacksamma människor. Dagen startade med ett 5km lopp som hela Griffins familj hade signat upp för. Det var kallt men en bra start ändå. Jag fick dessutom testa på två thanksgiving middagar, hans mammas och sen hans pappas vilket var kul.
 
Idag har jag varit och shoppat på black friday rean. Åkte downtown i Walnut creek med Griffin och hans syster. Slutade med att jag och hans syster shoppade medan han åkte till en kompis istället. Kanske var lika bra det haha. Köpte inte mycket men är ändå nöjd.
 
Ikväll ska vi ut och äta med familjen och kanske umgås med Griffins kompisar senare ikväll.
Trivs så himla bra här, skönt att bryta vardagen i SB lite grann.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress