Annie

Sommar, sommar och... moln
 
Hej och hå. Idag är det lördag och solen skiner inte. Förhoppningsvis kommer vädret bli bättre snart, ska spendera hela helgen och början av nästa vecka i nya sommarstugan med familjen. Det blir lite som våran semester i år, familjesemester vill säga. Dåligt väder känns därför inte så lockande.
Väderkanalen säger att det ska bli fint iallafall, jag får lita på det.
 
Igår var jag ute med mina fina vänner och kollade på bio, åt middag och dansade resten av kvällen. Det var en bra kväll, såna kvällar som gör sommaren i sverige så mycket bättre. Om vädret vore bättre skulle jag sitta ute varje kväll och älska sommaren. Värme och sol liksom värmer hela kroppen, och inte bara bokstavligt talat. Hela kroppen och själen blir så full av lycka. Det är nog den bästa beskrivningen jag kan ge.
 
Bilderna ovan får tala för sig själva, det är inte så svårt att gissa vad jag har gjort på senaste tiden!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress