Annie

LAOS - Part I
 
 
Trots att jag redan är hemma i kalla Sverige igen så vill jag ändå ladda upp lite bilder från Laos för det var såå vackert där! Jag, Roos & Elise träffades i Luang Prabang och stannade där i tre nätter innan vi for vidare söderut i landet. Jag insåg att jag hade alldeles för många bilder för att ladda upp allt i ett inlägg så därför börjar jag visa upp hur det såg ut och vad vi gjorde i Luang Prabang.
 
Kylan i Luang Prabang kom som en chock (ca 20 grader) då vi alla trodde att det skulle fortsätta vara 30 grader som överallt annars där vi kommit ifrån i Asien. Att bada i vattenfallet ser därför mer underbart ut än det faktiskt var! Men HUR fint var det inte dock??? Finaste vattenfallet jag sett i mitt liv, garanterat.
 
 
----
 
Even though I'm already back in cold Sweden now I still want to show the pictures that I took in Laos because it was such a beautiful country! Me, Roos & Elise met up in Luang Prabang and spent three nights there before heading south in the country. I realized I have way too many pictures that I want to show for one single blog post so I'll be starting with what we did and saw in Luang Prabang.
 
The cold weather in Luang Prabang came as a chock (about 20°C) as we all thought it would continue to be 30°C like everywhere else in Asia . So to swim in the waterfall might look a bit nicer than it actually was! But HOW pretty isn't the waterfall though?? The pretties waterfall I've ever seen, definitely.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress