Annie

Snabbt inlägg om skolan
 
 
Intensivt. Det är ett ord som passar bra in på de senaste två dagarna!
Jag har sprungit runt på campus, från ena änden till den andra för att hinna till klasser,
försökt "crasha" några engelskakurser men misslyckats, åkt alldeles för mycket buss pga
av jag missuppfattat bussschemat, kommit för sent till lektioner, "droppat" klasser
och dansat två extremt intensiva danspass. Och pressat i mig lite mat när jag hunnit där i mellan..
 
Så nu är jag helt exhausted. Och då har jag torsdagen framför mig vilket betyder class crashing day för mig!
Måste få in fler kurser i mitt schema för att få behålla csn bidraget..
Men jag är glad ändå, skolan är så underbar!
 
(Att crasha en klass betyder helt enkelt att man går till ett klassrum innan lektionen börjar och
frågar om det finns platser över som man kan få ta. Att droppa förstår säkert alla, det är när
man tar bort en kurs från sitt schema.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress