Annie

Killer shrimp
 
 
Okej, så nu tänkte jag gå in lite mer i detalj vad som hände igår, måndag.
Startade dagen med långfrukost för att sedan åka till Albertsons och handla lite mat (eftersom jag börjar 12.45 på mån&ons) Sen hade jag mina två dansklasser och gick iväg för att plugga en stund efter det innan jag skulle möta upp en hollänsk tjej, Charlotte från min fotokurs senare på kvällen. Vi gick till Killer Shrimps och åt en sjukt god middag. Var så jäkla mätt när jag gick därifrån dock, alldeles för mätt. Sen gick vi till en mataffär, Ralphs, eftersom både behövde köpa lite mat till hemmet. I och med det missade jag bussen som jag tänkte ta men det löste sig genom att jag fick åka tillbaka med en buss till skolan och ta en buss från skolan hem. (Ja, det är lite komplicerat bussystem här..)
Något annat kul denna dag var att jag i princip träffade folk jag kände under hela dagen, älskar sånt!
Och så avslutades dagen med världens finaste brev och vykort från sverige. + min kameralins som jag beställde på ebay! Perfa.
 
Sen har vi idag då. Det jag gjort är detta:
Skola, gym med Johanna + lunch, plugg inför midterm med Emil (en kille som har samma kurs som mig), test som gick helt ok, shopping downtown med roommiesarna. Och nu senast lagade jag tacogratäng som blev nästan lika bra som hemma. nästan. Så det har varit en bra dag idag också.
Nu väntar vi dessutom på Biancas tyska kompisar som är påväg hit och ska stanna här i en eller två nätter. Vet inte hur sent de kommer eller hur sen den här kvällen blir, det återstår att se!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress