Annie

you're not getting any younger
 
Så typiskt. Jag hade för en gångs skull tänkt ta mig tid att kolla igenom alla bilder på senaste, redigera dem och ladda upp på bloggen men vad händer? Min hårddisk är full såklart. Så ingen redigering tillgänglig och jag har fortfarande en fotouppgift som jag måste göra och ladda upp i datorn innan skolan är slut. Vet inte riktigt vad jag ska göra, vill inte radera allt på datorn utan backup.. well, det får lösa sig på något sätt.
 
Den senaste tiden har varit fullsmackad med massa roligt och jag har som vanligt inte varit så bra på att uppdatera allt, bloggning tar för lång tid helt enkelt. Som bilderna visar så har jag bland annat varit på tivoli, ätit ute alldeles för mycket (men det är ju så billigt här), legat vid poolen, stranden, tittat på solnedgången, festat, umgåtts med både nytt och "gammalt" folk, pluggat massor inför finals, varit sjuk, shoppat, barbecue- och taco kväll osvosv... En hel del med andra ord. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress