Annie

Lafayette
 
Nu har jag bott i Lafayette i två veckor och börjar känna mig hemma här. Det gick väldigt snabbt och bra att komma över jetlagen och sätta igång med vardagslivet på en gång. Under veckodagarna jobbar jag några timmar som barnsittare åt Griffins lillebror och utöver det så försöker jag fortfarande jobba så mycket som möjligt med grafisk design (för mig själv). Förra veckan var intressant dock, då jag fick följa med Jae (Griffins mamma) till hennes jobb och hjälpa till med ett designprojekt. Deras designer var bortrest och ingen kunde använda programmet som projektet var skapat i, vilket jag har använt extremt mycket. 
Det var en upplevelse bara det att sitta på ett kontor i San Francisco och extra roligt då det verkligen märkes att de uppskattade att jag var där. 
 
Idag är det lördag och jag har lovat att vara barnvakt åt fyra ungar hela kvällen. Vi får se hur det går!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress