Annie

Breakfast and stuff

Hejdär! Nu är jag inne på min sista sommarvecka i Sverige innan jag drar en vecka till Mallorca och sen flyttar till Jönköping direkt. Känns som alltid, att tiden har flugit iväg.

I och med att jag varit på, påväg till eller ifrån jobbet 11-22 de senaste dagarna så jag har bara morgon- och kvällsbilder att visa då det är enda tillfällena jag hittat på saker.
Fika, frukost och uteservering med andra ord. Och så Pokémon jakt också!

Hello! This is my last week of summer in Sweden before spending a week in Spain, Mallorca and then moving to Jönköping for school. Time has, as always moved soo fast..

Since I've been at, on my way to or from work between 11am-10pm the last few days I only have morning and night-pictures to show. Breakfasts and nights out to be more specific. And maybe some Pokemon gó huntings.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress