Annie

2006/2016
 
Har sett att många andra gjort detta och blev nyfiken på att se skillnaden själv. Vänstra bilden är alltså tagen år 2006 och den högra är nutid, 2016. Tio år har gått, som 22-åring känns det som extremt mycket. Nästan halva livet från vänstra till högra bilden. 
 
De minnen jag har från 2006 är att jag satt väldigt mycket framför datorn. Jag tror detta var ett år då jag fick välja mellan att logga in på Messenger och chatta eller spela The Sims 2 efter skolan. Jag satte en gräns på 2 timmar så att jag inte skulle sitta där hela dagen minns jag. Det hände vissa helger. Jag är också rätt säker på att det var runt den här tiden som jag började sminka mig. Och jag började även ta selfies, som jag fick se nu när jag kollade igenom mina gamla bilder.
 
Nu vid 2016 känner jag bara: fan vad skönt att den tiden är över. Jag känner att jag är inne på helt rätt spår nu och bara älskar livet.
 
---
 
I've seen others do this and was intrigued to do the same. Left picture was taken in 2006 and the right one was taken a few weeks ago, 2016. Ten years have passed since the left picture was taken and as a 22 year-old that feels like a lot. Almost half my life.
 
The memories I have from 2006 is that I sat in front of the computer a whole lot. I had to chose between chatting on messenger or playing The Sims 2 after school. I put a time limit to 2 hours each day so that I wouldn't sit there all day. That happened some weekends anyways. I also started doing make up around this time. And taking selfies which I could see when looking through my old pictures.
 
Now at 2016, what I feel is: So fucking glad that time has passed. I feel like I'm going the right direction now and I simply just love life.
 
 
 
 
Scottvon

One Call Does It All: Reliable Handyman Services at Your Doorstep [url=http://www.eldarya.pl/player/profile/averymoore69] Property maintenance!..[/url]

FrankGlism

301 Moved Permanently [url=https://washingtonjonah84.tribalpages.com/]301 Moved Permanently...[/url]

FrankGlism

Racjonalista - Informacje o czytelniku [url=http://www.racjonalista.pl/index.php/s,47/k,350784]Racjonalista - Informacje o czytelniku!..[/url]

Williamves

Vi inbjuder dig att besöka en ny unik [url=https://rudating.pro]Sex individual Dating[/url] Endast vi har riktiga och verifierade frågeformulär
De mest befriade användarna i din region
Registrera dig med en kampanjkod - 359992 och få en ingång till en privat klubb!
Vi väntar på dig på vår - www.rudating.pro

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress