Annie

Showtime, magazine, late nights and beautiful sunsets
 
Såå, nu kanske jag kan uppdatera lite bättre vad som hänt på senaste. Eller ja, lite grann åtminstone, insåg precis att bussen går snart.. 
Jag skrev i förra inlägget att Showtime musikalen hade haft en första föreställning. Nu är alla föreställningar över och jag får vänta tills nästa termin med att dansa igen. Det känns väldigt tomt nu, att inte ha dansträning efter skolan hela tiden. Men jag tror det är hälsosamt för mig också, i och med allt plugg som måste göras. 
 
Förutom Showtime har jag och min grafisk design-grupp lyckats skapa en design tidning som kommer tryckas på tryckeri nu i veckan. På torsdag ska vi ha lite utställning i skolan och visa upp vad vi skapat men tills dess måste vi också skapa en ipad version!
 
Jag har även hunnit med att ha någon utekväll och spelkväll samt en biokväll. Nu kommer jag ha ännu mer tid för sådant förhoppningsvis! Julshopping är något jag verkligen inte haft tid med men som jag borde börja tänka på nu. Vad annars? HINT anordnar en våffelkväll på torsdag som jag ska vara med och planera inför, men annars är det nog mestadel plugg som återstår denna termin! Och en och annan utekväll såklart.
 
---
 
Now I might be able to update the last weeks better. Or at least a bit better, I just realised that the bus leaves soon..
I wrote in the last blog post that we had had our first show with Showtime on tuesday. Now all the shows are over and I have to wait until next semester to dancce again. It already feels a bit empty, not having rehearsals after school all the time. But it's probably healthy for me, since we still have a lot in school to do.
 
Besides Showtime I've with my graphic design group managed to create a design magazine which is at a print shop right now, getting printed. On thursday we'll have a small exhibition at school where we show our magazines, but until then we also need to create an ipad version of the magazine!
 
I've also had time to have a night out, a game night and going to the cinema once. Hopefully I'll have more time for things like that now! Christmas shopping is something I definitely haven't had time with yet but now I can start think about that. What else? HINT is organizing a waffle night on thurday that I need plan for, but besides that I mostly have work in school to do this semester. And maybe a night out or two.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress