Annie

En trip till Tyskland
 
Jag berättade kanske inte att jag, Griffin och Lovisa skulle till Düsseldorf? Det var iallafall min julklapp till Griffin och Lovisas födelsedagsönskan att åka. Jag och Griffin stannade i 3 nätter medan Lovisa kom och stannade 1 natt. Under de få dagarna i Düsseldorf hann vi med mycket och hade det riktigt bra. De tyska frukostarna och caféerna var det jag blev mest förälskad i. Den billiga alkoholen var det inte heller något fel på.
 
Förutom att äta och dricka så gjorde vi en hel del annat. Vi besökte bland annat ett fotomuseum och en konsthall med skulpturer, glas och tavlor. Griffin och jag åkte också upp i det kända tornet Rheinturm och fick se hela staden från ett annat perspektiv vilket var riktigt coolt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress