Annie

28 October
 
So here we go! Alla dessa bilder är från helgen i Örebro förutom den sista som togs under HINT on the Run som vi anordnade i tisdags i Jönköping.
Så, vad hände i Örebro då? Ja, det blev inte en lugn helg iallafall. På fredagen när jag kom fram till Örebro hade jag och några till planerat en överasknings-baby shower för Lovva som snart blir mamma! Vi möttes på Fratellis och hade en mysig middag där som sedan flyttades till Makeriet där vi satt till natten och pratade. 
På lördagen så åkte hela familjen + mormor till gallerian och shoppade lite (mest åt mig) och därefter spelade vi Catan hemma med fika och godis. Senare samma dag blev jag upphämtad av Lollo och så åkte vi till Robin och hela gänget som var hemma hos honom. Hade det supertrevligt och tog oss sedan ut mot krogen (inte planerat) och dansade där tills klubben stängde.
På söndagen hann jag få i mig lite frukost innan det var dags att åka in till stan igen och luncha med kompisgänget igen. Efter det hann jag iprincip bara hem för att käka med familjen innan det var dags att åka till tågstationen igen. Riktigt bra helg iallafall.
 
Under veckan i Jönköping har det varit både stressigt och rätt lugnt. Måndag och tisdag var proppfyllda med saker och jag var i skolan i över 12 timmar båda dagarna. Sen kom onsdagen och genast blev det lugnt igen och nu är det fredag och det är fortfarande lugnt. Vilket är väldigt skönt. Ikväll är det halloweenfest i Råslätt där mina kompisar bor så dit ska jag och sen imorgon ska jag förhoppningsvis iväg och hikea!
 
 
---
 
I'm sorry english speaking friends, I really don't want to translate all the text I just wrote so you'll instead get a summary of it.
So, what did I do in Örebro last weekend? Well, it wasn't a calm and relaxing weekend forsure. I went to a baby shower on friday, went shopping on saturday, played Settlers of Catan with the family, met my friends and ended up going out at night, had fika with the same friends on sunday and had lunch with family before taking the train back to Jönköping. It was a really fun weekend though!
 
And in Jönköping? It's been both stressful and not stressful. Monday and tuesday were crazy and I stayed in school more than 12 hours both days. HINT on the Run was on tuesday night which was really fun but also really cold! When wednesday came things started calming down and today, friday, it's even more calm. Which is really nice. Tonight I'm actually going to a Halloween party in Råslätt where my friends live and tomorrow I'll hopefully go hiking!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress