Annie

Spring time
 
Tjo! Som jag skrev förra veckan så är jag uppslukad i skolprojekt, event, plugg osv just nu. Skulle inte vilja välja bort något dock! Jag tog ändå beslutet att gå ur Showtime (dansgruppen) i måndags då jag insåg att jag inte kan fokusera på det tillräckligt mycket för att bidra med något till gruppen. Något som kommer bli mer jobb med istället är HINT då jag blev vald till näste Head of HINT på årsmötet i tisdags! Jag var supernervös inför att hålla tal inför alla men jag tror det gick rätt bra ändå och i slutet av dagen så blev jag ju vald iallafall. Detta innebär att jag kommer vara en del av styrelsen (HI TECH) för tekniska högskolan. Supertaggad inför detta!! Nu på lördag har vi team building och kommer åka till någon stuga och övernatta där för att lära känna varandra lite bättre. 
 
Arbetet för JU Solar Team rullar på som vanligt och nästa helg kommer jag stå på Elmia mässan där vi ska visa upp bilen. Samma helg (påskhelgen) så kommer också mamma och pappa på besök i Jönköping och sen även Emma och Lollo! 
 
Förutom det vanliga i och utanför skolan så har jag även lagt ner mycket tid på att skapa ett grafisk design portfolio med både gamla och nya arbeten. Detta skapar jag för att kunna skicka in och ansöka om stipendie!
Imorgon kommer jag också jobba som fotograf på Spring Inspiration Fashion Show. Ser fram emot det! :)
 
---
 
Hey! As I wrote last week, this week is filled with projects, events and school stuff. I wouldn't want to miss any of it though! However I took the desicion to quit Showtime (the dancegroup) this semester since I realized that I don't have the time needed for it. Something that I instead will put more time into is HINT since I got elected to be the next Head of HINT at the Biannual Meeting on tuesday. I was super nervous to have the speech in front of everyone but I think it went pretty well and in the end of the day I was elected at least! This also means that I become a boardmember of the School of Engineering. Super excited about this!! This saturday we're going to have a team building and go to spend the night somewhere to get to know each other better. 
 
The work for JU Solar Team is going well and next weekend I'll be standing at the Elmia Car Fair to show our car. The same weekend I'll have my parents visit me on friday and then Emma and Lollo will come on saturday!
 
Besides this and the usual stuff I've also put a lot of time and efford into creating a graphic design portfolio with both old and new work that I've created. I'm doing this because I'm applying for a scholarship with it!
And tomorrow I'll be working as a photographer at the Spring Inspiration Fashion Show. Looking forward to it! :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress