Annie

Melbourne
 
Australientemat fortsätter. Dessa bilder är från Melbourne, den staden jag åkte till när solbilstävlingen var över. Alla i teamet drog åt olika håll i Australien efter att ha avslutat allt tillsammans i Adelaide och jag valde att boka ett flyg åt mig själv för att upptäcka och resa lite på egen hand. Tack och lov så var jag inte helt själv under mina dagar i Melbourne iallafall då jag mötte upp en vän som gärna visade mig runt i sin hemstad. Sen umgicks jag också med tjejerna från solbilsteamet som flög ner till Melbourne dagen efter mig. Trots att jag bara spenderade tre dagar i staden så hann jag få ganska starkt bra intryck och jag vill verkligen åka tillbaka. Jag vill även tillbaka för att upptäcka den Australienska kusten vilket jag inte fick göra denna gång.
 
------
 
The Australian theme continues. These pictures are from Melbourne, the city that I visited after the solar car race was done. Everyone in the team decided to go to different places in Australia when the race was finished in Adelaide and I chose to book a flight for myself to be able to travel and explore a bit on my own. Thankfully I didn't have to spend my time in the city alone as my friend (from Melbourne) took time to show me around in his hometown when I was there. I also got the chance to spend some time with two of the girls from the Solar Team as they flew down to Melbourne the day after I had arrived. Even though I only spent three days in Melbourne I got a really good feeling and impression about the city and I would love to go back. I also would like to go back to Australia to explore the coast, since I didn't get the chance to do so this time.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress