Annie

Kickoff Spring 2017
 
 
 
Nu är insparken för denna termin över och det har varit så obeskrivligt roligt att vara fadder! Jag visste att jag skulle tycka om det men att det skulle bli så här bra hade jag ingen aning om. Det har varit två intensiva veckor med alldeles för mycket festande och alldeles för lite sömn och vila men det har det varit värt!
Gårdagens sista event var en sittning med spex och massa sång och i slutet ansågs även vem som blivit årets nolla och fadder från varje skola. Jag blev årets fadder från JTH och jag blev så sjukt glad och rörd av det. Skakade lite när jag gick på scenen faktiskt.
Nu väntar en vecka av förkylning (den kom redan för några dagar sen) och lite mer seriös skolgång. 
 
---
 
This year's spring kickoff is now over and it's been so incredibly fun to be a fadder! I knew that I would probably like it but I had no idea that it could be this much fun. It's been two very intense weeks with too much partying and too little sleep and rest but it's all been so worth it!
The last event for the kickoff was a dinner sittning yesterday with spex and lots of singing and dancing. In the end of the sittning they pronounced the fadder and zero of the year and I was named the fadder of the year from JTH! I was shaking a bit when I got on stage, I felt so happy and honored. 
Now when kickoff is over a week of illness is awaiting (it started two days ago) together with more serious school work.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress