Annie

Out with the old, in with the new
 
Gott nytt år folk! Nu är det 2017 och idag är min första natt i Jönköping på det nya året. Tog tåget från Örebro på förmiddagen idag och åkte direkt till skolan i Jönköping för att möta upp några av faddrarna när jag kom hit. Vi har nu fixat en dans åt nollorna som börjar nästa vecka! 
 
Tiden i Örebro har varit riktigt härlig och behövlig. Jag drog tyvärr på mig en förkylning för några dagar sen men förutom det har jag haft det toppen. Julafton firades traditionsenligt med familjen och nyårsafton firades med kompisgänget. Jag har kollat på extremt mycket serier, filmer, dokumentärer och tv under mina två veckor hemma. Och ätit sjuka mängder godis och chips. Men det hör till julen tycker jag. Nu är det dock nytt år och jag hoppas på att få lite bättre vanor och att börja ta mig till gymmet igen, det har jag ändå saknat lite.
 
----
 
Happy New Year folks! It's now 2017 and I'm about to spend my first night in Jönköping this year. I took the train from Örebro around noon today and arrived in Jönköping just in time for a meeting with some of the "fadders". We needed to make the dance for the newbies starting Jönköping University this semester. Which we did!
 
The time in Örebro has been really great and necessary. Unfortunately I got sick a few days ago but besides that I've been feeling awesome. Christmas Eve was celebrated like always with the big whole family and on New Years Eve I decided to be with my friends. I've been watching a crazy amout of shows, movies, documentaries and tv these two weeks. And eating a lot of candy and snacks. But that's okay around christmas time I think. Now it's a new year though, and I'm hoping to become healthier and to start going to the gym again. I must say I have missed it a bit.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress