Annie

Hello from the other side
En favvobild från resan.
 
Okej, nu har det varit riktigt dålig uppdatering på senaste och jag vet att jag borde skriva av mig så snart som möjligt medan allt finns kvar i huvudet fortfarande. Dock så har jag bestämt att bloggen ligger i andrahand. Just nu är jag ledig från jobb och resor och skola och vill mest bara njuta av det ett tag. När jag börjar bli uttråkad så kommer lite bättre uppdatering härifrån igen!
 
---
 
Okay, so I've been really bad at updating what's happening on the blog lately and I know that I should probably write it down as soon as I can while everything that happened during the trip is still fresh in memory. But right now I'm free from work and school and trips for a few days and I'd like to enjoy this time to its fullest. When I start getting bored I'll update the blog better again!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress