Annie

Nostalgia


Hello from the other side! Vi är i Kalifornien och lever livet just nu. Idag lämnade vi älskade Santa Barbara för att åka uppåt, mot San Fransisco. Vi ska stanna till i Monterey en natt för att inte behöva köra hela sträckan från SB till SF under samma dag.

Jag ska försöka uppdatera vad som händer här lite då och då, när jag har wifi! Ska även försöka skriva ett längre inlägg när resan är över men just nu tänker jag att det räcker med att visa bilder.

---

Hello from the other side! We are in California, just living life right now. Today we left lovely Santa Barbara to drive up north, to San Francisco. On the way up we'll stay in Monterey one night though to make the drive up easier.

I'll try to update the blog as much as I can, when I have wifi. I will also write a longer blog post when the trip is over but right now I'll focus on uploading pictures instead.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress