Annie

workmode 100%
 
Hejejjejej. Som rubriken beskriver så är jag i en sjukt stressig period i skolan just nu och det kommer fortsätta likadant i ca två veckor till åtminstone. Som grädde på moset så har jag gått och blivit sjuk igen också. Inte så bra tajmat direkt... Var hemma från skolan några timmar idag för att sova och vila upp mig lite så nu mår jag bättre än jag gjorde imorse iallafall :)
 
Jag låter väl som vanligt bilderna tala för sig men jag kan nämna några saker som hänt och kommer hända framöver. Det som varit är väldigt mycket med HINT och JU Solar Team vilket det också kommer fortsätta vara. Vi har (med HINT) haft våffelkväll, team building på Prison Island (typ boda borg), matlagning, biljettförsäljning & promotion av Hint on the Run (kurragömma i Jönköping) samt vanliga möten.
Med JU Solar Team har jag mestadels suttit med layout och presentationsdesign men även videofilmning, foto, möten och workshops! Kommande veckorna så är det mycket som ska hinna bli klart grafiskt så det finns en hel del att jobba på. 
På tal om det grafiska så har jag även designat lite posters och liknande till bland annat HINT och Student Union som sitter uppe lite här och var på skolan. På bilden med Elin i gul overall med anslagstavlan ovanför har jag "ringat in" det som jag har skapat i rött!
 
Dessutom har jag jobbat som studentambassadör och åkt på två resor till Katrineholm och Stockholm samt varit med på Öppet hus, inför öppet hus, två bioevenemang och så imorgon ska jag stå på en mässa på skolan.
Sen får vi väl inte glömma att jag faktiskt pluggar lite då och då också. Gruppmöten, inlämningar, presentationer och tentor har vi haft på senaste och nu på torsdag har vi ytterligare en tenta att plugga inför! woop woop!
 
 
----
 
 
Hellololo. As the headline says I'm in a very stressful and busy period in school right now and it's going to continue being like this for at least two more weeks. On top of it all I'm sick again. Not the best timing... I went home from school to sleep and rest a few hours today so I'm feeling a little better now at least! :)
 
I guess I will let the pictures speak for themselves as usual but I can also mention a few things that has happened and that are coming up soon. To start with, I've had a lot to do with HINT and JU Solar Team and it's going to continue being this way. With HINT we've had waffle night, team building at Prison Island (escape rooms), dinner, ticket sale- and promotion for hint on the run (hide & seek in Jönköping) and regular meetings.
With JU Solar Team I've mostly been working with layout and presentation design but also video, photography, meetings and workshops! The next few weeks a lot of stuff is coming up that needs to be done graphically so I'll definitely have some stuff to work on.
Speaking of the graphics - I've also designed a few posters, roll-ups, banners etc. for HINT, Student Union and others which are displayed a little bit here and there at school. On the picture with Elin in her yellow overall below the board with posters I've "circled" the posters that I've created in red!

Besides this I've been to two trips as student ambassador (Katrineholm and Stockholm). I've also been participating in Open House, Pre-open house, two cinema events and tomorrow I'm working at another fair at school. And let's not forget that I have some school work as well now and then. Group meetings, essays, presentations and exams are what we've recently had and what's coming up soon in school as well! Woop woop!
 
 
 
Louise

duktig du är!!!!!

Svar: detsamma darling!
Annie Ekblom

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress