Annie

Sentosa Island
 
Det har hänt så himla mycket på senaste och så snart som jag känner att jag har mer tid över så ska jag försöka skriva mer om vad jag har gjort och upplevt osv. Eftersom detta fortfarande är en händelserik och stressig vecka nu dock så kommer jag istället nu ladda upp lite bilder från helgen då vi åkte till Sentosa Island för att göra motsatsen till att stressa. Det var verkligen en toppendag och ön var riktigt drömmig!
 
-----
 
There's been so many things happening lately and as soon as I feel like I have the time, I'll try to write about what I've been doing and experiencing. But as this is a busy and quite stressful week now I will instead upload some photos from the weekend when we went to Sentosa Island to do the opposite of stressing out. It truly was an amazing day and a real paradise island to visit.
 
'
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress