Annie

Family visiting!
 
Tiden springer iväg som vanligt! Förra veckan hade jag Matilda och pappa här i en hel vecka. Vi bodde utanför Little India i city och upplevde i stort sett hela Singapore under dagarna vi var tillsammans!
Jag låter bilderna tala för sig själva denna gång.
 
Föresten: Idag hade jag min sista tenta vilket betyder att jag är klar med skolan!!! På fredag drar jag från Singapore redan - detta kommer jag skriva om i ett annat inlägg!
----
 
Time is running away fast as always! Last week I had Matilda and my dad here visiting for a whole week. We stayed a bit outside Little India in the city and explored basically everything in Singapore during the time we had together!
I will let the pictures speak for themselves this time.
 
Btw: Today I had my last exam which means I'm done with school!!! On friday already I leave Singapore - I'll write another blog post about this!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress